OFERTA SPECJALNA! Sklep internetowy + baza produktów i automatyzacje w rewelacyjnie niskiej cenie. Umów się na rozmowę i poznaj szczegóły
Integracja z Morele Marketplace

Integracja z Morele Marketplace

Morele to 8 mln odwiedzin miesięcznie oraz 5 000 zamówień dziennie!

Podając e-mail akceptujesz regulamin i politykę prywatności
Zwiększ swoja sprzedaż z Marketplace Grupy Morele

Marketplace Grupy Morele to platforma e-commerce integrująca zarówno producentów, sprzedawców popularnych serwisów aukcyjnych, sklepy internetowe, a także te sprzedające na co dzień wyłącznie offline. Aktualnie w jej ramach działa ponad 200 uczestników, wśród których ponad 90% partnerów, którzy zaufali temu rozwiązaniu, generuje sprzedaż. Najwięksi z nich wypracowują między 0,5 mln a 1 mln złotych sprzedaży brutto miesięcznie. Sprzedaż całego marketplace z kolei rośnie miesiąc do miesiąca średnio o 60%.

Platformy sprzedażowe jakimi są marketplace’y w obecnych czasach mocno zyskują na popularności, a ich sprzedaż rośnie praktycznie z dnia na dzień. Stają się tym samym znaczącym elementem w rozwoju handlu. Marketplace Grupy Morele powstał w 2019 roku na bazie doświadczenia budowanego przez sklep morele.net w branży e-commerce od wielu lat, znajomości potrzeb rynku i chęci sprostania coraz większym oczekiwaniom Klientów. Początkowo skupiał się na kategorii elektro, by w miarę rozwoju rozszerzać tą listę i włączyć również pozostałe sklepy Grupy. Aktualnie, obok elektroniki użytkowej i komputerów, platforma gwarantuje wsparcie sprzedażowe dla takich kategorii jak sport, turystyka, dom, ogród, zdrowie, artykuły dla dzieci oraz kosmetyki.

Dlaczego warto sprzedawać w Marketplace Grupy Morele?

Marketplace Grupy Morele cechuje się przede wszystkim wysoką specjalizacją, która przekłada się między innymi na szybką integrację. W praktyce oznacza to, że przyszli Sprzedawcy nie muszą dysponować wiedzą techniczną w zakresie integracji. Proces weryfikacji i publikacja oferty leży po stronie Grupy Morele.

Konkurencyjne warunki współpracy to kolejny atut. A to dlatego, że każda kategoria produktowa ma swoją rynkową stawkę prowizyjną, a prowizja pobierana jest tylko od zrealizowanej sprzedaży. Dodatkowe koszty? Brak.

Co jeszcze cechuje omawiany marketplace? Z jednej strony ogromne doświadczenie, a z drugiej ciągły rozwój. Grupa Morele posiada własną platformę z IT, którą nieustannie ulepsza i rozwija, wsłuchując się w opinie Sprzedawców. Wszystko to aby stale wspierać ich obecność na platformie i zwiększać sukcesy sprzedażowe.

Całość dopełnia skuteczny marketing, który przekłada się na blisko 8 mln odwiedzin miesięcznie na stronach sklepów Grupy Morele. Jego nieodłączną częścią jest włączanie w strategię promocji i komunikacji ofert Sprzedawców.

Jak to działa?

Sama integracja to tylko kilka kroków, przez które potencjalnego Sprzedawcę przeprowadza dedykowany Opiekun. Po przesłaniu adresu e-mail zainteresowany otrzymuje instrukcję z dalszymi krokami, która pozwala na sprawne przejście przez cały proces. Dalej następuje podpisanie umowy, a jej finalizacją jest już sama integracja i prezentowanie ofert na poszczególnych stronach.

O Grupie Morele

Morele.net to jeden z najpopularniejszych sklepów komputerowych w Polsce i jeden z liderów polskiego rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej z blisko 20-letnią historią obecności w branży. Wraz ze swoimi sklepami partnerskimi tworzy Grupę Morelę, w której skład wchodzą: amfora.pl, sklep-presto.pl, budujesz.pl i hulahop.pl.

Dopasowanie oferty do potrzeb i oczekiwań kupujących to jeden z wielu atutów sklepów Grupy Morele. Szeroki asortyment i duże zróżnicowanie cenowe sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie. Niskie ceny idą w parze z wysoką jakością obsługi oraz z szybką realizacją zamówień.

Tagi

#Morele#Morele marketplace#Platforma e-commerce#Serwis aukcyjny

Informacje

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertem e-commerce, który podpowie Ci, jak rozpocząć współpracę z dostawcą.
Sprawdź dodatkowe informacje o integracjach dostępnych w RedCart lub zadzwoń do nas:
22 22 82 114

Platforma RedCart posiada nowoczesny i zaawansowany system, dzięki któremu w prosty sposób dodasz produkty do Twojego sklepu internetowego lub wystawisz aukcję na Allegro. Narzędzie do integracji dba o to, aby Twoja oferta była cały czas aktualna. System integracji samodzielnie pobiera dane z pliku udostępnionego przez dostawcę i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny. Wszystko dzieje się po stronie naszego oprogramowania i nie wymaga włączania komputera. W ten sposób zaoszczędzony czas możesz wykorzystać na obsługę Klientów i działania marketingowe.

Jeśli współpracujesz już z hurtownią lub dostawcą produktów i chcesz założyć sklep internetowy bądź zmieniasz oprogramowanie, na życzenie możemy przygotować integrację z dowolnym dostawcą pozwalającą na synchronizację stanów magazynowych i cen bezpośrednio z Twoim sklepem internetowym. Wystarczy, że hurtownia udostępnia cennik w formie elektronicznej, np. w postaci pliku .xml lub .csv

Pierwszym krokiem jest nawiązanie współpracy z wybraną hurtownią. W tym celu należy przejść na stronę internetową dostawcy i skontaktowanie się w celu ustalenia dalszych kroków.

Najczęściej nawiązanie współpracy z hurtownią oznacza rejestrację konta na stronie internetowej dostawcy lub odpisanie umowy w wersji papierowej. Wszystkie szczegóły ustalisz z dostawcą podczas pierwszego kontaktu.

Wysyłka produktów

Hurtownia dropshipping powinna mieć w swojej ofercie różne możliwości wysyłki. Klienci mają bardzo różne preferencje w tym zakresie, dlatego w tej kwestii powinniśmy być szczególnie uważni i sprawdzić czy obecne są takie formy wysyłki jak wysyłka za pobraniem oraz paczkomaty. Ważnym elementem jest czas skompletowania zamówienia i wysyłki: przyjmuje się, że powinno to być od 1-3 dni i warto ustalić to wcześniej z hurtownią. Należy przy tym założyć, że czasem może dojść do nieprzewidzianych sytuacji i dopytać hurtownię, jakie mogą to być sytuacje.

Po złożeniu zamówienia hurtownia powinna poprzez swój system powiadomić nas, kiedy przesyłka została wysłana, kiedy dotrze na miejsce a ponadto zaopatrzyć w numer listu przewozowego, pozwalający na śledzenie przesyłki. Takie informacje musimy przekazać bezpośrednio do naszego dropshippingowego klienta.

Zwroty

Współpraca z hurtownią to współpraca na zasadzie B2B. Nie obowiązują tu postanowienia dot. tzw. zwrotów konsumenckich wskazanych w Ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. Hurtownie nie przyjmują zatem od sklepów tzw. zwrotów bez podania przyczyny (zgodnie z ww. ustawą konsument ma na to 2 tygodnie). To samo dotyczy osób prowadzących tzw. działalność nierejestrową.

Rabaty obrotowe

Chcesz zarabiać więcej i jednocześnie gwarantować swoim klientom atrakcyjne ceny? Zapytaj o progi rabatowe w hurtowni. Każdy z Twoich potencjalnych kontrahentów może posiadać inną politykę cenową. Właśnie z tego względu w fazie wyboru hurtowni warto zwrócić uwagę nie tylko na ceny, ale także obecność zniżek dla klientów dostarczających dużą ilość zamówień. Próg rabatowy jest wartością graniczną (np. w skali miesiąca), której przekroczenie skutkuje obniżeniem ceny.

Oferta dostawcy

Pamiętaj, że integracja z wybraną przez Ciebie hurtownią działa w oparciu o plik XML, jaki otrzymaliśmy od dostawcy. Może zdarzyć się taka sytuacja, że hurtownia na swojej stronie internetowej prezentuje inne inforamcje niż te, które zostały nam przekazane w pliku XML. Różnice pojawiają się często i nie jest to nic, co powinno Cię zaniepokoić.

Umowa o współpracy

Pamiętaj również, że RedCart nie pośredniczy w nawiązniu współpracy pomiędzy Twoją firmą a dostawcą. Stosowna umowa o współpracy powinna być zawarta bezpośrednio przez Ciebie z wybraną hurtownią. Zawarcie umowy może nastąpić w formie elektronicznej lub podpisując dokument, który następnie należy odesłać na adres dostawcy. Szczegółowe warunki współpracy należy zawsze omówić z hurtownią przed nawiązaniem współpracy.

Odpowiedzialność i zasady współpracy

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do oferty produktowej oraz cenników wybranej przez Ciebie hurtowni, pamietaj, aby zarejestrować konto na stronie dostawcy lub podpisać stosowną umowę. Inforamcje dotyczące hurtowni współpracujących z RedCart prezentowane na stronach internetowych serwisu www.redcart.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa.

Dokładamy wszelkich starań, aby w ofercie RedCart były jedynie sprawdzone hurtownie. Wszyscy dostawcy, których prezentujemy na stronach internetowych, przechodzą przez wewnętrzne procedury weryfikacyjne. Pomimo naszych starań nie ponosimy odpowiedzialności za niewywiązywanie się hurtowni ze wszystkich zobowiązań, w tym terminową realizację zamówień, prawidłowe przygotowanie, skompletowanie i zapakowanie towaru, nieprawidłowe lub niepełne przekazywanie danych o produktach, a także czasowe przerwy w dostępie do systemu informatycznego hurtowni czy pliku XML z ofertą.

Informacje prezentowane na stronie internetowej opisującej hurtownię pochodzą od dostawcy lub z jego strony internetowej. Jeśli hurtownia została oznaczona jako dostawca działający w modelu dropshipping, oznacza to, że w momencie wykonywania integracji z tym dostawcą taka informacja została nam przekazana. Przed rozpoczęciem współpracy z wybranym dostawcą należy potwierdzić czy hurtownie realizuje model dropshiippingowy.

Co to jest dropshipping?

Czy znasz dropshipping?

Planujesz rozpocząć sprzedaż lub jesteś już sprzedawcą i szukasz do swojego sklepu produktów komplementarnych? Nie musisz kupować ich na własność i magazynować. Dropshipping daje Ci możliwość uzupełnienia Twojej oferty sprzedażowej o dodatkowe produkty. Dzięki temu Twoja pozycja na tle konkurencji wzrośnie i przyciągniesz większą liczbę kupujących.

Integracja z hurtowniamii

Znalazłeś hurtownię, której nie ma na naszej liście dostawców? Jesteś producentem i chcesz dołączyć do społeczności RedCart?

Image placeholder
Image placeholder